FAQ

Musím si zakládat účet?

E-shop GLOBAL ASSISTANCE je určen pro firemní zákazníky, a založení účtu je tak nezbytné. Jeho založení zabere jen pár minut a usnadní vám celý proces nakupování služeb pro vaše zaměstnance

Jak probíhá nákup služby?

Proces nákupu je velmi snadný. Nejprve se přihlásíte ke svému účtu, zvolíte službu, kterou chcete zakoupit, a vložíte jej do košíku. Podle počtu svých zaměstnanců zvolíte požadované množství a následně přistoupíte k úhradě. Informace o objednávce vám automaticky zašleme e-mailem.

Kdy službu hradím?

Při prvním nákupu platíte službu pouze na první měsíc. Pro všechny následující měsíce obdržíte fakturu, na základě které uhradíte službu na nadcházející měsíc.

Jak dlouho je služba platná?

Zakoupením služby uzavíráte smlouvu se společností GLOBAL ASSISTANCE na dobu neurčitou, vámi zvolená služba je tak platná po neomezenou dobu. Službu ovšem hradíte na měsíční bázi a můžete se tak kdykoliv rozhodnout, že jej nechcete nadále využívat.