FAQ
Musím si zakládat účet?
E-shop GLOBAL ASSISTANCE je určen pro firemní zákazníky, a založení účtu je tak nezbytné. Jeho založení zabere jen pár minut a usnadní vám celý proces nakupování benefitů pro vaše zaměstnance.
Jak probíhá nákup benefitů?
Proces nákupu je velmi snadný. Nejprve se přihlásíte ke svému účtu, zvolíte benefit, který chcete zakoupit, a vložíte jej do košíku. Podle počtu svých zaměstnanců zvolíte požadované množství a následně přistoupíte k úhradě. Informace o objednávce vám automaticky zašleme e-mailem.
Kdy hradím benefit?
Při prvním nákupu platíte benefit pouze na první měsíc. Pro všechny následující měsíce obdržíte fakturu, na základě které uhradíte benefit na nadcházející měsíc.
Jak dlouho je benefit platný?
Zakoupením benefitu uzavíráte smlouvu se společností GLOBAL ASSISTANCE na dobu neurčitou, vámi zvolený benefit je tak platný po neomezenou dobu. Benefit ovšem hradíte na měsíční bázi a můžete se tak kdykoliv rozhodnout, že jej nechcete nadále využívat.
Zeptejte se nás
Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Neváhejte a zeptejte se nás.